Trójmiasto 7-10.06.2016

Wycieczka do Trójmiasta!!!

Dnia 7 czerwca klasy 1e, 2a i 3a pod opieka wychowawców pani Magdaleny Gałęskiej, pani Lidii Krajewskiej i pani Izabeli Błońskiej oraz pana Marka Kaprala udały się na 4-dniową wycieczkę do Trójmiasta. Program naszej wycieczki był bardzo bogaty. W drodze nad Bałtyk zwiedziliśmy Toruń – miasto Mikołaja Kopernika. W Toruniu mieliśmy okazje zobaczyć Interaktywne Muzeum Ziemi „Geodium” oraz dom wybitnego astronoma. Pod wieczór dotarliśmy do Władysławowa. Po kolacji poszliśmy przywitać się z morzem. Woda w Bałtyku była wręcz lodowata, ale nie zabrakło wśród nas śmiałków, którzy „skosztowali” morskich kąpieli. W kolejnych dniach zwiedziliśmy Gdynię, Gdańsk, Sopot i Hel. W Gdyni podziwialiśmy piękne oceanarium. Następnie udaliśmy się do Sopotu, gdzie spacerowaliśmy po najdłuższym molo nad Morzem Bałtyckim. Kolejnym punktem naszej wycieczki był Gdańsk – dla miłośników piłki nożnej najważniejszy cel wycieczki, ponieważ mieliśmy okazje podziwiać Stadion Energa. Stadion zrobił na nas niesamowite wrażenie, zwiedziliśmy większość pomieszczeń dla piłkarzy oraz lorze dla vipów. Ze stadionu udaliśmy się na starówkę. Pani przewodnik pokazała nam najważniejsze obiekty Gdańska, z fontanna Neptuna na czele. Po tak bogatym w atrakcje dniu wróciliśmy zmęczeni wieczorem do hotelu. Trzeciego dnia pojechaliśmy na Hel, gdzie w fokarium mieliśmy okazję podziwiać występ fok. Następnie wróciliśmy do Władysławowa, gdzie pod opieką naszych wychowawców udaliśmy się na plażę. Do wody wchodziliśmy małymi grupkami, pod opieka pana Marka Kaprala. Woda w Bałtyku była niestety bardzo zimna. Wracając do naszego ośrodka wzdłuż plaży dotarliśmy do Cetniewa, gdzie mogliśmy zobaczyć aleję gwiazd sportu. Ostatniego dnia, zaraz po śniadaniu, wyruszyliśmy w drogę powrotną do Kłodzka. Wracając zwiedziliśmy, pochodzący z XIII wieku, zamek krzyżacki w  Malborku. Większość z nas tak potężny zamek widziała po raz pierwszy. Będziemy mieli co wspominać!!!!!

Po długiej podróży o 22.00 wróciliśmy na parking szkoły. Byliśmy bardzo zmęczeni, ale i zadowoleni Pocałunek